Jumaat, 23 April 2010

windunyer....

Alahai...dah lama aku tak menjeguk 'umah' aku ni...windu ler....minggu ni cibuk cikit....malam td baru sampai dari Raub....laptop lak tertinggal so..tak leh nak wat apa....'jiran2' aku sibuk bertanya ke mana aku pi...lupa lak nak minta cuti kat diorg..hehehe...
Banyak mende aku nak coretkan kat sini...nanti ler...ni pun kat atas tingkat 7 ader taklimat 5S dan sekali jamuan perpisahan N11..ramai gak 14 org...
Aku malas nak join...makan pun lambat lagi.....aku pi belasah dl mee sup kat kantin...hehehe...maklum ler malam tadi punya ler penat...makan pun tak lalu....dah masuk umah..paham2 jer dengan anak2...hubby lak demam...( dan2 tu demam...mentang2 ler aku dah balik...ish2...)
Tp sempat gak ler aku curik2 jeguk FB...hehehe... Wokey ler aku nak sambung keje balik...kang kalu ader rejeki..leh aku pi pekena lak jamuan perpisahan kat atas...Gambo?????? maleh ler tp tegok keadaan gak...ahak3......
p/s hadiah diorang aku yang pi beli dengan Norhaizad.....huahuahua

3 ulasan:

  1. welcome home, ami..miss u so much..

    BalasPadam
  2. tu arr ko blah gitu je..
    sunyi sepi beb!!

    BalasPadam
  3. kat opis tak leh chat dah ler...busan aku.....tegok email jer lepas...geram btoi2 rasanyer....naper ler kejam sgt diorg ni...

    BalasPadam