Sabtu, 3 April 2010

semua dah lena..


Ammar n Anis dah tido,sunyi lak. Hubby aku pun tumpang sekaki. Anak2 tido sbb penat main kat taman petang td. Yang hubby aku biasa ler kepenatan memancing..hehehe..
Nak layan FB...bosan gak tak der member. Nak layan YM..pun tak der. Nak layan TV..ish! bosan ler citer melayu...jalan citer blh tau dah. Nak layan Astro tak hbs2 citer tu diulang2. AF8 lg busan, aku tak pernah tegok pun.
Nak layan novel mcm hmy-bcuk tu..hehehe...aku dah lama pencen. Nak kena carik gak tu..dah lama stop...dl ader Sabrina ...rajin gak ler. Skrg...ermmmm...payah ler dah. Anis jaga lak tu...dia bukan sihat pun..mcm nak demam jer...ish2 ..anak dara tu kalu demam blh tahan gak meregeknyer..
Anak2 kan mcm2 ragam...

2 ulasan:

  1. ami.... terharunyer ko sebut2 nama aku!!! huhuhuhu...

    BalasPadam
  2. ala ko dia sebut nama jer.. aku siap 1 entry lg dia wat utk aku.. ahak3.. eh! lupa lak ko pun ada wat entry special ttg aku kan.. baguih ler ank murid aku nih siap ada gambar lg tuh.

    BalasPadam