Selasa, 27 April 2010

gantuk!!!!

mengantuk ler pulakkkkkkkkkkkkkk....
alahai!! time mcm ni nak wat apa pun tak leh...leher lak sakit..
tak leh nak pusing lebih2.. salah tido kot...mlm td aku tido meniarap...huahuahuahua.....
mcm anis ler pulak.....ish! kalu dapat bantal kan besttttttttttttttt......
nak turun minum...malas le pulak....cekodok ( menu stiap ptg ) pun blm ader lagi ni.....
ari ni serba tak kena ler rasanyer...nak borak2 dgn kengkawan pun tak leh....
cam kena block jer...email jer leh tgok. windu lak nak gossip2.....hehehe
agaknyer ader ler tu yang jelezzzzzzzzzzzzzzzzz...
lantak ler korang ,,,,janji keje aku siap...
korang nak off line terus tak per...
ader aku kisah!!!!!!!!!!!!!!!!!

wokey ler...aku nak mengemas 'umah' jap..nak make up sikit...dah lama tak make up.....

alamak!! nurhaizad ajak minum lak pulakkkkkkkkkkk......boley ler...minum jer..

makan sllnyer aku makan dgn hubby aku balik ptg ni....hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan