Selasa, 13 April 2010

ader BAKAT ker???????

ni tgh menari poco2

ni tgh apa yer...menari tp lagu mawi rasanyer

nampak tak akak@abg kat pentas....waaa..blh tahan suara dia...
ganazzzz tu gayanyer

tu tengah wat apa yer..entah ler

hehehe...ni jer kasut yg aku jumpa..
yang selamat aku mrempit....



Alhamdulillah.....tertunai gak hasrat hubby aku nak soh aku join event BAKAT ni...so aku dgn muka yang agak blur2..bkn apa sbb aku bkn kenal sgt kaum2 hawa kat sini...kenal gitu2 jer ler..

Kol 7.50 aku dah turun , mcm ler jauh sangat...elok jer nak betoi2 kan helmet...hubby aku sms...JGN LUPA KOL 8 KAT DEWAN.... aku pun balas ..TEGOK LER...hehe saja nak tegok reaksi dia... nak tau apa balasan dia... TAK PA LER KALU NAK TEGOK HUBBY KENA MAMBU DGN PEGAWAI BUAT LER....emmmmmmm...aku dah agak dah tu balasan dia...mmg pun aku g ni pun sbb tak mau dia kena mambu...

Kalu ikutkan aku ader program kat Permatang Lawang bawak Pegawai2 tempat aku...situ ader Projek TKPM...yang aku sendri blm pernah pegi.. so terpaksa ler minta Nur****** g sana amb ik gambo ...mesti dia bengang dgn aku ni...aku bg mesej pun dia tak balas....payah betoi kalu dok situasi mcm ni...

Mlm td aku dah siap iron 3 helai bju kurung..hehhe...bkn sbb nak tegok yg mana lawa or glemer....tp nak keselesaan masa bawak motor....rempittt tu.... maklum ler event tu dalam kawasan ni jer...dan pagi td gak aku cari kasut yg mudah utk aku mbrek motorku dan hasil nyer korang tegok ler nanti

So sampai kol 8.03 mash ramai lg yg tak datang....8.40 baru Datin Sri datng...so berjalan la acara...
dalam byk2 tu aku tersentuh bila time pemberian sumbangan pada balu2 tentera....ader sorang muda sgt...ish!!! mcm mana yer...entah ler... tp yang pasti pergi bukan di medan perang tp....iyer ler kuasa DIA...siapa ler kita nak menghalang ... tp aku respect kat Datin Sri tu...lama dia beramah mesra dgn balu2 tu...dia yang turun pentas serah di meja...bagus ler mcm tu...tersentuh lak hati aku tegok situasi tu...

Lepas acara bg sijil utk anak2 yang cemerlang...tiba ler masa utk acara ahli BAKAT....mmg berbakat pun...siap poco2 lagi tu...Datin Seri yang sporting pun poco2 sama2 dgn ahli yang lain...aku???? hehehe....tukang senyum....sengih....dan tepuk tangan...hehehe..

Aku ni bukan suka bersosial....aku suka low profile...tp kalu nak soh aku join program mcm ni Insyaallah...aku join... mcm bulan lepas aku join Perlawanan Bowling antara isteri2 Provos...walaupun terpaksa tinggal anak kat umah pengasuh ...kalu bawak diorng alamat diorang ler main bowling tu ha.....lepas tu aku attend lak Seminar Keluarga Bahagia anjuran KAGAT....

Tapi tak leh selalu sgt...sbb aku keje..komitmen dgn keje aku lagi...kena ler paham...ni pun mula2 hubby aku kata separuh hari wokey ler....tetiba dah sampai ptg lak.....aduh!!!!!!!!!! mcm mana ni...janji dgn bos aku ptg ni aku masuk keje....waduh2...bikin gawat ni...mengamuk ler bos aku...tu yang aku mintak hubby aku fax gak surat minta pelepasan ari ni gak...ish! payah btoi....

Apa2 pun aku dah selamat kan maruah hubby aku....hubby aku tu kalu kena pun...blh senyum n ketawa lagi...tu yg sedap kena buli tu...Tak per janji aku dah tolong selamatkan dia...Korang layan ler gambo blur ni....malas aku nak g dekat2...harapkan kamera phone...mana nak nampak sgt...

Aku nak ambik Ammar lak ni ...keluar sek kol 2...Anis td ingat nak ambik...tp 'Ibu' dia lak tak bagi nak tggu makan dl.... tido pun belum....ikut ler....jangan manja lebih2 udah...jenuh aku...wokey ler..buat setakat ni...babai

1 ulasan: