Selasa, 6 April 2010

today punya citer...

ari ni aku kurang sikit nak mjeguk blog berbanding dgn semalam..ari byk keje yg terbengkalai. mana taknyer LO aku tak wat pbayaran lg...ader yg belum dipulang ker daerah..ader gak yg belum rekod dalam buku. ish2...tu semua keje aku. ni belum masuk bab surat2 kursus lagi...yg terdekat 14hb kursus perlindungan.

bos lak tak der nak sain surat. dia g kursus ISO...ni keje asyik meeting n kursus...bila ler keje nak siap... esok rancang nak g AUT..maklum ler ader kursus komputer yg aku program kat sana. biasa ler kursus petani lg senang berbanding dengan kursus kakitangan...payah btoi wat kursus kakitangan ni..mcm2 kerenah...dtg suka2 hati. makanan tak sedap pun komplen. kalu petani...semua bagus...biasa ler free...hehehe...

jap lagi aku nak uruskan pasal kursus perlindungan mula la nak call 11 daerah..penat weh! kalu senang dapat talian tak per..ni kalu penuh...kena tggu lak...

ok ler tak leh lelama ..nanti tak siap lagi keje aku. aku akan cuba siapkan cepat..ptg nanti leh aku make-up lg umah aku...huahuahua....

2 ulasan:

  1. huhuhu.. msg ada mslah sndri. Keje3.. x keje slh ada keje pun slh.. Lg benci klu kaum sndri cekik darah..

    BalasPadam
  2. biasa ler...nama pun makan gaji...bukan makan nasik..huhuhu..mana hmy-bcuk ni...tido ler tu...

    BalasPadam