Khamis, 1 April 2010

buat hal lg...

Pepagi tadi ammar wat hal lagi...suka sgt bangun nak menagis lagi. Bukan apa pun..ader jer dia yg tak kena. macam mana ler aku nak wat anak teruna aku ni. Dl masa kecik2..bila kejutkan siap senyum lagi...senang sgt bangun pagi...skrg.....perghhhhhhhhhhhh...seksa. Tapi kalu cuti senang lak dia bangun...kita lak tak sempat nak bangun dulu...dia dah bangun. Sama ler dgn adiknyer..Ish! mcm2 ragam anak2 ni. Kdg2 pepagi aku dah ilang mood...mujur ler sampai ker opis aku tak terbawak2 mood kat umah. Tp mood dlam keta...biasa ler...sunyi dan sepi. Hahahahha....nanti aku citer lak pasal mood dengan hubby..tu secret sikit...tak blh citer lebih2...kuang3

2 ulasan:

  1. Sume bdk2 ada mslah mcm nih. Si amar tu blh dimaapkan lg sbb dia still kecik. Ank aku tuh Aiman dh 10 thn still lg merengek nk bgn pg. Siap request nk ambk mc lg tuh. Biasa ler bdk2..

    BalasPadam
  2. pandai dia nak ambik MC2...kdg2 aku ilang sabo gak..

    BalasPadam