Rabu, 28 April 2010

ujian dariNYA....

ari ni tetiba jer bangun pg tadi....tengkuk aku sakit..nak bangun punya ler payah...sakit tu dr semalam dah terasa..tp still ok..ni pg ni lorat lak jdnyer...sms kat Nurhaizad , nak g klinik dl...agak2 mudah urusan aku ambik jer MC...cakap kat hubby nak g klinik..kebetulan ari ni pun dia kena ambik darah kat RSAT..test blood...biasa ler dgn penyakit dia tu...
So lepas kejutkan anak2...aku soh hubby aku hantar dl anak2...aku tggu kat umah jer....malas aku nak g RSAT..kdg2 bukan Dr. tanya kita...kita lak yg byk soal tentang itu ini...malas ler aku...aku nak g klinik bayar...puas hati kalu nak tanya apa2 pun....
Kol 8.50 hubby aku ajak g klinik MUIP...so aku mintak ler MC...dan terus test blood...nak tegok antibodi aku kuat lg ker tak...maklum ler nak cover diri...seram gak dah lama tak kena cucuk...tp td dapt ler sakit...hehehe
keputusan paling cepat ptg jumaat....tak pun mggu depan...risau gak aku ni...entah ler, nanti ler aku story pasal penyakit2 ni....kalu blh aku tak mau sebut or ingat...aku takuttt....aku belum bersedia utk tu semua..
balik pada sakit tengkuk ni....kira ok sikit, td Dr bg ubat urat n tahan sakit..
Anak2 aku hantar gak umah 'mak' diorg... ni sementara bFB n blogging...sempat ler aku basuh kain...angkat kain....kemas umah sikit2...kalu ader 2 owang budak busuk tu ,payah ler aku nak wat keje...
Ni lunch pun hubby aku ajak makan kat luar...dia kesian kot kat aku....nak tgok pun hbs pusing 1 bdn.....hehehe
Bosan gak dok umah sowang2....sunyi...layan THR jer ler...ader diorang blh wat gaduh...nak tido pun payah sakit bahu...ish!!!!
Ni semua ujiandariNYA.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan