Isnin, 5 April 2010

keje oh keje

caya or tak..dah kol 10.12 pg aku blm mula satu keje pun. td pg bila bos masuk ingat nak sain surat jer...tp bila dia dah start tazkirah....emmmmm..paham2 jer ler..nak dekat sejam dia mengomel pasal re-org baru ni. aku pun tak paham org sini punya keje. kalu aku nak ulas kat sini pun...sampai ptg aku tak wat keje..
so skrg aku nak wat surat kursus JKP...tu pun arahan en.pooh aku..hehehe.. ok ler aku nak rajin sikit..jap lagi aku nak make-up umah aku lak..huahuahua

4 ulasan:

  1. ooo.. mengelat yerk.. complaint org pye keje tp dia lak blh lg curi2 tulang mengemas "umah"..

    BalasPadam
  2. kreatif gak ko menghias umah..

    BalasPadam
  3. ooooo... gi keje tp hias umah yg ko buat ye....
    pe2 pun,,, ader pantun tu!

    BalasPadam
  4. rasa lawak pun ader...mabuk btoi dah aku ni...tahap tenuk....

    BalasPadam