Sabtu, 24 April 2010

aku dan duniaku

aku tertarik dgn apa yg di coretkan oleh Ieda di lama blognyer....dia mgisahkan apa yang dia mahu kat laman blogging...
bagi aku ...laman ni mmg aku idam2kan...mmg dah lama aku berhasrat nak punyai laman sendiri...bukan apa asyik tegok org punya jer... so aku pun belajo ler dgn sifu aku...dari sini aku dapat study benda yang baru...maklum ler bab2 IT ni aku bukan pandai sgt... so dr situ aku dapat belajo mcm2 tentang blog ni...
Blog ni ibarat diari aku ler....apa xtvt aku...luahan aku...tp aku tak buat sesuatu yang dilarang oleh agama dan negara...sbb tu aku pilih AKU DAN DUNIAKU...bermaksud just diri aku...dan keluarga aku...sikit2 4 kawan2.... tp bila dikirakan dgn FB...lagi open....semua akan tau apa yang kita update...tp blog sapa yang jeguk jer tau...sapa sgt ler yang nak mjeguk 'umah' aku ni....hahaha....kiranyer aku ni syok sendiri ler...ahak3....janji aku tak kacau owang.....apa2 pun aku akan sentiasa bersama dgn 'umah'ku ni.....sapa nak jeguk silakan....sapa yang suka dan tak suka terpulang ler......sbb AKU DAN DUNIAKU...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan