Jumaat, 9 April 2010

apa punya gejala ler......

ari jumaat..time ni lengang ler opis...geng2 kaum bapa biasa ler solat jumaat...kaum ibu ader yang balik...ader yang window shopping...ader gak zzzzzzzzzzzzz..hehehe..cadangnyer tadi nak zzzzzzzzzzzz gak...tp tertegok lak email dari Pejabat Keselamatan dah ader...print pulak untuk buat nota kursus minggu depan. Ish! kepala bertambah sakit ni...nak kata tak makan...dah makan...kata tak cukup tido ...awal aku tido malam td...awal dr biasa ler...mujur ler anis nak masuk tido...badan aku pun rasa lemah jer...mcm2...

jap lagi ler g toilet dan solat...kalu aku zzzzzzzzz ni pasti lena...nak telan penadol pun aku tak biasa makan2 ubat bila sakit or pening kepala...bukan bermakna aku takut tapi...entah ler....tak biasa...biar dia ilang dgn sendirinyer...

tak kan macam bulan lepas kot..dapat siptom2 yang agak mencemaskan...tapi rupa2nyer siptom2 yang perlunyer aku 'cuti' selama seminggu...hehehe..

tapi pelik ler...badan jadi lemah...sakit pinggang...sakit kepala..nak muntah...meloya...hormon kot...pernah sekali tu,masa tu anis baru berapa bulan...aku pening mcm berpusing satu umah..punya ler tak leh angkat kepala...sampaikan anis tertido dalam warker..sian anak aku....

tu ler pompuan kan..terpaksa hadapi semua tu...nak or tak nak kena redha...tu aku yang kes sampai gigit kain...punya ler sakit bila time tu...1 kes lg ader yang masuk wad..tambah air..padahalnyer kes cuti seminggu jer...hehehe...

ok ler aku nak g toilet n solat sebelum aku print lagi nota2 ni lagi ader lagi 3 set....yang pasti sok sabtu.....yahoooooooooooooo ....tp dok umah jer...hubby keje...tu tgh sibuk sbb ader lawatan panglima ker kem ari selasa minggu depan...biasa ler keje mcm dia tu mana blh rest lebih2
...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan