Jumaat, 2 April 2010

miss u all...




Bila tegok jer ader gambo ni kat FB...punya ler aku suka...TQ Sabrina ..hehehe..Ni le kengkawan aku kat Kuarantin Port Klang...nama dl...skrg dah tukar ke nama MAQIS. Masa ni Sambutan Hari Raya Aidilfitri...tu yg pakat cantik2 n hensem2 semua tu. Maklum ler asyik pakai uniform jer..sesekali dapat pakai baju warna warni...suka ler hati.

Yg depan tu,pakai baju melayu warna putih bos aku En Sharipudin ...Yg baju melayu biru tu pakai spek tu 2cond bos En Zulhatmi..bujang lg..org kedah.. sporting. Yang berjanggut tu En Nawawi..kita org panggil APAK..hehehe..dia kalu dapat berleter....hehehe...mcm pompuan.

Dalam pic tu ader Hazma,Sabrina, Asmah, Kak Izan, Ciput ( Org Beruas tu ),En Rashid ( aku suka myakat dia..ahak3 )Basran ( org sabah ) n ader lg kot yang aku tak sebut nama...jgn ler marah lak...aku lupa nama..huhuhu..

tp mmg best ler kengkawan di Port..walaupun mcm2 ragam..tp aku still blh terima..biasa le manusia mana yg sempurna. Tp byk yg aku belajar dari korang semua..terutama erti teman,sahabat n kawan sejati..tak lupa gak erti MUSUH DALAM SELIMUT...kuang3..

aku kat sana dari thn 2003 sampai 2008..tu pun sbb ikut hubby ke Kuantan...kalu tak mesti aku beruniform lg..hehehe..

MISS U ALL...KENANGAN TERINDAH BERSAMA KALIAN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan