Isnin, 5 Januari 2015

Mess Night ILTU

Mess Night or Makan Beradat...adoi bunyi pun agak menakut kan...maklum ler makan beradat kena jaga semuanya...ni kali ke 3...pertama aku join masa di kuantan buat di base ajer....kali ke 2 time mengandung Aqil buat di Gambang Beach Resort....dan kali ni di Casuarina Meru....op kos la sebab hubby dah bertugas di ILTU Ipoh....Majlis ini untuk meraikan kedatangan staff baru...bertukar dan bersara...

Seronok???? ermmm entah la bila hubby bagi tau jer kena join aku dah terpiker dress n make up hahahhaha teruk betoi la aku ...mau tak nyer aku bukan jenis tacap2 ni.... malam tu aku pakai baju yang beli kat Kak Ikin masa dok Klang...dah berapa tahun baju tu tersimpan entah ler...mujur muat...hubby pun dah risau bila aku kata pakai jer ler baju apa pun...hahhahaha sure risau bini dia tak mengancam  malam tu.

Bukan tu saja makan beradat ni kena jaga tingkah laku ...sampai makan pun kena ada cara nyer.... ingat lagi mula2 dl hubby siap ajar macam mana nak pegang cawan...sudu dan  makan dengan tertib..kahkahkah seksa rupanyer tapi aku bukan jenis macam tu mengelewo jer kepala aku negok orang ..kalu hubby yer udah gruper robot jer...siap aku sound langsung tak leh bergerak ker???

taraaaaaaaaaaaa

pose sebelum masuk dewan
curik2 ambik gambo hehehhe

with Ina wife Sjn Masol 

sontotnyer hakuuuuuuuuu
hijau, purple n kuning...kebetulan hahahha
Ina n Laila aku kenal masa dok kat kem bt 10...

Kpl Laila ( army darat ) wife Fsjn Riduan aka Ustaz



tegok muka langsung tak tenyeh apa2 huhuhu

last menu..bunga tu dapat sblm masuk dewan

menu2 nyer....aku leh pi tang desert jer...yang lain ke laut hahahahha

alamak...senge gak , lagu2 yang dimainkan 

tegok tu siap nama.....


2 ulasan: