Isnin, 12 April 2010

stupid!!!!!!!!!!!!

aku nak citer cikit ni pasal pemanduan manusia2 ni yang tak memikirkan org lain....aku dah sampai dekat pejabat tadi...dgn laluan yang betoi ....tiba2 jer kereta maron CBM 54** PESONA,tiba2 masuk ker kiri nak mmbelok ke kanan....aduh!!!!!!! aku dah siap tutup telinga dan mata lagi...tp bila dipike kan apa kena mgena dgn telinga...hahaha...entah ler tp yg pasti aku dah kering darah bak kata org tua2...

apa lg hubby aku punya horn ler...sambil brek...aku dah mgucap panjang dah.....Allah ajer yang tau perasaan aku....alhamdullillah ler hubby aku sorang yg cekap memandu ...cewah!!! tegok ler hubby sapa...kuang3...

tp kalu betoi2 "ter" tadi aku yang teruk sbb sure dia hentam sbelah aku dulu...tak pun hubby aku megelak kena tiang lampu...

korang dok baca ni ....blh imagine tak....jgn dok baca jer..hehhehe....tp yg best tetiba aje mulut aku keluar pkataan STUPID!!!!...waaaaaaaaa....keluar pkatan omputih tu....nak marah sgt ler tu...tp hubby aku relax jer...mmg ler relax control macho...hehehe...

keta tu nak masuk ke jalan Indera Mahkota Perumahan tu....sekali lg hubby aku horn ...puas hati aku...hubby aku kata org pompuan...ish2...wat malu jer...

aku tak pasti le naper dia jd mcm tu...mgkin ada sbb sendiri...tp jgn ler mysahkan org lain...kalu kena td...aku dgn keta sekali kemek..tu kalu kemek...kalu...ish! takut aku..anak2 aku kecik lg...

tlg ler kepada pemandu2...bhati2 ler...jgn pike diri sendiri..pike org lain sama...lelaki or pompuan sama jer cara drive...kalu kata nak cepat keja punch card....org lain pun sama gak...

so pike2kan ler..INGAT ORG TERSAYANG...TAK RUGI KALU DRIVE CARA SELAMAT...LU PIKER LER SENDIRI....

1 ulasan: