Jumaat, 2 Januari 2015

Kellie's Castle

Alhamdulillah dapat gak aku g ke sini...dah 20 thn baru ni aku dapat jejak ke sini lagi.... makin cantik tempat ni. Cuaca pun cantik semalam dapat le bergambo sakan...Saja bawak anak2 jenjalan ,,,abah pun kata dia lama dah tak  ke mari so apa lagi kebetulan off day semalam...berjimba ler kami ke sini.... Istana yang penuh kenangan kisah kasih sayang dan cinta pada isteri  maka terbina lah istana ini tapi sayang hanya separuh yang siap...Isteri sakit dan meninggal so tinggallah istana ni separuh siap...Kalu tak silap aku la begini la cerita nya...tak pa nanti aku cari cerita yang sebenarnya...tunggu yer sebelum mai kita layan pic2 ni dulu betapa cantik nya suasana nya dah macam dok kat England
Ahli rombongan hehehe

Cantik kan.....

Macam dok kat England....

My daddy...dia hepi aku pun hepi ..tapi kalu dia stress aku double stresssssssss hahahaha

My laling  n askar2nya...

tapak istana lama...

Suka pic ni...bukan senang Along nak pose macam tu dengan anis...selalunyer anis yang dok wat mcam tu ker Along

sebelum 'panjat' pose dulu

tapak lama

tingkat dua...tepi aku tu yang paras kepala tu court tenis...keta dalam 3 4 bijik leh park

style omputih

ayokkkkkkkkk atutnyerrrrrrr

cuaca indah pic pun cantik

i like this pic...cantikkkkkkkkkkk sangat2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan