Isnin, 24 Mei 2010

PERANG DINGIN!!!

Perang dingin???? Tu ler yang aku alami sekarang....Rumahtangga kalu tak der perselisihan faham tak sah kan????? Aku ni stail tak bertegur sapa so tak tau sapa yang salah n betoi...entah ler kdg2 kalu merajuk pun terpaksa pujuk diri sendiri...Sian kan???? Aku busan sebenonya bila berkeadaan mcm ni....tak best. Agaknya ni semua gara2 'dia' kot.. Aku tak boleh ler mcm stail orang lain bergaduh mulut...yang selalu kalu aku marah or terasa hati aku diam....sampai sejuk baru aku start cakap balik..kdg2 sampai 1 2 hari ler tak bercakap... Pujuk aku???? bertuah ler aku kalu aku ni dipujuk...apa yang selalu aku buat bila tension ???? MENANGIS...tu jer yang blh buat aku lega. Menangis sampai bengkak bijik mata...baru lega. Pagi tadi pun dlm keta diam jer...malas aku layan, tapi salam tetap salam. Tunggu jer balik kang tegok mcm mana....tapi selagi ader 'dia' aku still mcm ni....lantak ler mmg aku tak suka..
Kepala aku sakit ni....sakit sangat2...... ader dia kisah?????????????? mmg ler dia tak kisah sbb dia tak tau.....argghhhhhhhhh!! kalu lama mcm ni blh jadi giler aku.....

1 ulasan:

  1. ssh nk ckp ami.. aku pun lebih kurg mcm tuh.. hdup b'umhtgga ni mmg x seindah ms b'cinta. ms bercinta dlu tu mcm lakonan semata2.. tp klu kita tgk dr sudut baik.. pasti ada kebaikan dlm diri psgan kita yg maybe kita dh lupa..

    huhuhuuhu..ckp mcm baguih jer..

    BalasPadam