Rabu, 19 Mei 2010

BERKAMPUNG DI BENTONG



Ari ni rombongan dari HQ akan turun ker Bentong...ader Seminar Pelaburan Petani....aku???


biasa ler sebagai urusetia pendaftaran....membantu Pn Nurhaizad...petani /usahawan akan turun seramai 800 org...iyer k???? hehhe biasa ler punya ler payah nak kumpulkan org...ingt senang ker?


Tegok ler keadaan mcm mana sok ,yang pasti aku keluar dari Kuantan...yes!!!!!!!!!!!!!!!!!! sesekali dapat outstation....leh release tension....tension opis, tension umah.....umah???? tension kan sorang tu jer....eeeeeeeeeeeeeeeee......aku still tak leh terima ....fullstop



along dgn adik jgn nakal2 yer nanti ajak abah g taman...

4 ulasan:

  1. smlm aku berlapo pun sbb dia....BUSAN!!

    BalasPadam
  2. brp ari ko ke bentong tu? sapa yg ko mrh sgt2 tuh..?

    BalasPadam
  3. 3 hari...sampai jumaat
    bahaya bagitau kat sini.....ahak3

    BalasPadam
  4. apa lg post jer kat TTFMH.. klu nk aku add ko sbgai editor gak.

    BalasPadam