Selasa, 4 Mei 2010

kesabaran ku sering diuji....

pening....pening.....
aku dengan 2 budak masam ni
dah macam 10 org
rasa macam nak menjerit sama
kesabaran aku asyik kena uji jer
huhuhuhu
yang si along pantang adik usik brg mainan dia
pasti dia merampas balik
yang adik senjata dia menangis,,,,
aduh!!!!!!!!!!!!!!!
ammar pun kdg2 datang perangai
dia sikit2 nak menangis...
mula ler keluar ayat dia
" SEMUA TAK BLH"
"SEMUA SALAH AMMAR"
ermmmmmmmmmmmm
entah ler
kalu time nak bergomoi....
tertunggeng2....
ish!!!
ilang sabo kekadang tu
adik pun sama.....
tak padan kecik
alahai....

aku ni kadang2 kena dera
dek anak sendiri
ni belum beso lagi....
time2 abahnyer tak ni ler
semua dok wat perangai....
geram btoi aku rasa...
ni nak tambah lg
entah ler...
piker ler dulu..
yang pasti darah still normal
walaupun kadang2 sakit dada dibuatnyer
aku tabik ler Ibu2 yang blh
menjaga anak2 ramai ni...
aku yang tak der kesabaran kot...
entah ler.....
yang pasti
aku penatttttttttttttttttttttttttt
sesangat
Ammar & Anis tolong ler Ibu...
jangan nakal2 yer.....
Ibu kdg2 ilang sabo
telinga tu kdg2 merah gak kena tarik
kalu blh Ibu tak suka nak marah2
tp along dan adik selalu wat perangai
tak kira tempat...
Tp Ibu selalu doa agar
anak2 Ibu jadi anak2
yang soleh & solehah
Aminnnn



2 ulasan:

  1. Bab2 psl ank2 ni mmg kekdg aku pun serender.. Tp nk wat mcm mne.. Dh nama pun ank2. Gamaknyer kita dlu pun mcm tu gak kot.

    BalasPadam
  2. mgkin ler kot....tp mak aku pernah kata yg aku ni garang....tp aku garang bertempat...huhuhu

    BalasPadam