Selasa, 4 Mei 2010

anak demam aku yang cuti...

Aku cuti ari ni..biasa ler kalu anak demam pasti aku kena cuti...sian gak nak tinggal kat umah pengasuh time2 demam mcm ni.... ammar demam tak le sgt panas nyer...lagipun semalam dah g klinik ....paru2 ok... bukan apa takut semput dtg balik...tu pun tegok dada berombak bila dia bernafas.....sian btoi...

Malam tadi lak Anis muntah kol 1 lebih....pastu dah ler tak leh tido...garu sana sini....kena susu sebotol lena....bangun pagi kepala aku lak yang sakit... mana tak nyer kejap2 bangun...kejap2 bangun mau tak sakit kepala..

Hubby lak kena g Gurun Kedah...hantar org menembak...katanya kena stay kat sana....aduh!!! parah ler aku nak g keje....time2 mcm ni ler yang aku tak berapa suka...tengah anak2 sakit ..hubby lak tak der... mujur la cuma hantar jer...10hb kena g ambik lak...

Tu ler dugaan isteri army ni kan....dok berjauhan....selalu kena tinggal....kalu tak keje .....jawapnyer aku balik kg ler...sementara Ammar blm sekolah....ni baru Taski kira ok ler....
Agaknyer ni yang Abg Nan cakap dl kot....( apa yg dia cakap????? bio ler aku jer yang tau....)

Apa2 pun semoga Ammar dan Anis cepat sembuh dan my hubby selamat pergi dan balik....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan