Rabu, 26 Mei 2010

LEGA BILA DAH SELESAI

meh layan gambo masa Kursus Kerja Dalam Berpasukan di Taman Pertanian Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah,Kuantan opis di Taman Pertanian JPSHAS




Ni kursus yang melibatkan kakitangan dan pegawai...kontrovesi gak kursus ni. Maklum ler kononnyer kursus ni untuk yang tak berapa bagus prestasi,tp aku rasa ok jer semua yang join tu. Biasa ler kalu bos tak betoi,takkan anakbuah nak dok diam jer,mesti ler lawan. Apa pun aku suka ler berjaya gak aku selesaikan tugas aku menyempurnakan kursus ni. Walaupun mula2 aku kena terima kritikan2 yang agak panas..hehehe

Best ler UMP, tidak mengecewakan. Nanti boleh wat lagi.....Ni kali ke 3 aku berurusan dgn UMP. Tapi kali 1 mmg mengecewakan , tapi tu tahun lepas ler. Kali ke 2 Kursus Safety kat AUT pada tahun ni . Tahun ni alhamdulillah...BERJAYA!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan