Jumaat, 14 Mei 2010

KOLEKSI KU.....


dlm byk2 ni aku suka penulis Fauziah Ashari, kalu H.M Tuah Iskandar kdg2 best kdg2 ermmmm...bukan apa sbb aku dah terkena...Hanya Kita Berdua blm start lg...hehehe


Ni antara novel yang suka....Aisya Sofea, ni rasanya aku beli melalui pos... maklum ler aku ahli kelab Alaf 21....


Liana Afiera Malik.....2 3 buah dah lesap, menyesal lak bg org pinjam
antaranya DAN BUNGA PUN BERGUGURAN ( citer ni mmg feling hbs )....ingat aku nak carik yang lain..tp kulit dia tak sama dah


Sharifah Abu Salem....penulis skrip pun dia gak...perasan tak kalu citer Rosyam Nor pasti SAS yg menulis skripnyer....novel ni pun bersambung2...semua tajuknyer ader MIMPI....TAK SEINDAH MIMPI , PESONA RINDU & GERIMIS DI HATI ..dah ilang....huhuhuhu


P/S ader 4 lagi novel kat opis...2 aku beli 2 lg dr member opis...nanti aku edit.....

7 ulasan:

  1. cari trilogi novel fauziah ashari..leleh beb!!
    pastu ko byk aa novel lama2 ye.. novel aisya sofea ko tu aku tkde..nk cari kat kedai dah payah..aku byk yg baru2 je..
    nanti leh la tukar2.
    karya2 dr penulis kat bwh ni mmg tk menghampakan
    aina emir,aisya sofea,anis ayuni,mimie alfinie,rose harissa,damna hamka,norhayati berahim..
    penulis baru lak,.. hanni ramsul,anita aruszi,areila sahimi
    aku dah taruk fullstop utk beli novel skrg..samb blk time aku cuti blk

    BalasPadam
  2. ami...
    kotak ikan ko tu..
    aku suke ayat tu..
    mcm kene ngan fizal n aku
    patutnyer aku tulis
    "ikan puyu my hubby"
    sbb mmg bebudak kg pggl dia puyu..
    hahahaha...
    betul tk?

    BalasPadam
  3. mmg ler novel lama...aku giler beli masa bujang dl2...skrg tak sempt nak mengikuti dah....
    bab puyu tu...hehhe..mmg ikan puyu tu hubby aku yg punya...import dr besut...kih3..
    org kg panggil fizal puyu ker....tak perasan lak aku....mcm mana leh dapat gelaran tu??????

    BalasPadam
  4. ko tkkn tk tau kg dia nama pe?
    kat situ la dia dpt nama..
    hehehehe

    BalasPadam
  5. jendela hati - aisya sofea tu ok ker? novel tu ler yg aku ckp m'bosankan aritu...

    BalasPadam
  6. iyer k?????????? bg aku aisya sofea tak pernah mhampakan....tak per nanti aku baca lg sekali....hahahaha

    BalasPadam
  7. cuba ko baca karya anis ayuni.. n wat p'bandingan ngn aisya sofea.. pasti ko akn nmpk ketara p'bezaan ayat2 dr anis n aisya..bg aku aisya ni jln cite dia mengelirukan kekdg tu x logik.. tp anis ni lak jln cite senang phm tp yg x bestnyer novel2 dia cite lebih kurg jer.. bg aku ler.. tggu hasil karya aku lak.. psti x m'hampakan..

    BalasPadam