Rabu, 30 Mei 2012

samb Romeo n Juliet la sgt!!!!!!

Romeo : Saya masih sayangkan awak dan merindui awak. Secara jujur dan ikhlas dari saya...swear!!Tapi biar awak yang beri tau..sbb dulu saya tak pernah dengar dari mulut awak..biar sekarang sy dengar dr mulut awak sendiri... dan biar jd kenangan saya....


Juliet : Sy juga masih sayang dan rindukan awak...jujur sy kata , sy tak mampu nak buangkan perasaan 2 hingga sekarang..doa sy dimakbulkan aagar sy dapat hubungi awak lagi..


Romeo : Terima kasih awak..dapat gak sy dengar dari awak...cukup buat sy jadikan ianya sebagai kenangan


Juliet : Terima kasih juga...dr dl mmg sy nak dengar ayat or kata2 dari awak...dah beranak pinak baru sy dapat dengar...:)




Romeo : Awaklah...tak meluahkan perasaan pd saya..takkan sy nak bertepuk sebelah tangan saja...saya tau saya pernah wat sila dengan awak, tapi mengapa hukum berat seberat2 saya begini...sehingga kan saya membawa diri...


Juliet : Sy pompuan awak...tak kan sy terhengeh2....dl sy ego tinggi disebabkan perkara kecik jer..tapi awak tipu sy...


Romeo : Ye la...kalu sy tak cakap sebenarnye... awak tak kan terima saya..kalu sy menipu..awak terima saya...tapi sy telah berkata jujur pada awakyg saya tidak mahu menipu...tetapi awak tak menrima hakikatnyer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan