Rabu, 23 Mei 2012

Alhamdulillah..akhirnya dapat gak dengar suara kamu berdua.....

Alhamdulillah......sekian lama aku mencari2  2 orang sahabat lama..tetiba2 aku mendengarnyer ari ni... seorang pagi dan seorang malam..YA ALLAH..betapa rindunyer aku pada mereka berdua...walaupun pada hakikatnyer...mereka tidak mengenali satu sama lain tapi aku dapat mendengar dan bersembang dengan ke 2 2 sekali.... Kuasa Tuhan..tak siapa yang tau....Aku syukur sangat bila dapat tau yang mereka sudah punyai keluarga ...hampir belas2 tahun aku tak dapat mencari mereka ni...ermmmm..rezeki aku...Ok ler sekadar ingin berkongsi kebahagian dengan semua hehehehhehe.......... yang pasti mereka tidak sombong dan masih seperti dulu....Insyaallah jika berkesempatan kita bersembang lagi yer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan