Isnin, 14 Mei 2012

Kembalikan mereka kepada ku....

Kenapa tetiba petang ni aku jadi tak tentu hala...sesak nafas rasanyer...tetiba aku jadi busan sangat2...ilang mood nak wat keje, entah apa yang ader kat kepala otak aku pun tak tau... nak kata rindu dan risau  kat Ammar...baru pagi tadi aku sampai dari TAiping... Sekarang setiap minggu jer aku balik Taiping..nak jeguk dia. Bukan apa aku tak nak yang dia rasa aku buang or sisih dia. My hubby ??? Dia okey jer kat sana..dah dok kuaters pun.. Entah ler petang ni betoi2 aku rasa sedikit terganggu dek emosi sendiri... Ya Allah kenapa dengan aku ni.... Kuatkan lah semangat ku dan berilah aku ketabahan untuk meneruskan hidupku ... Tati n Ira dah balik so...start sekarang hanya aku , Anis n Aqil ajer kat umah tu.. sunyi beb!!! Aku rindu untuk bersatu kembali dengan hubby n anak2ku sebagai sebuah keluarga...bukan mcm ni ... Ya Allah kembalikan keluargaku...aku tak berdaya Ya Allah...Aku tak mampu lagi YA Allah...Aku perlukan suami dan anak2 berada di sisiku...merekalah harga dunia dan akhirat ku....kembalikan lah mereka  kepada ku...

1 ulasan: