Selasa, 29 Mei 2012

Romeo n Juliet la sgt!!!!!!!!!

Romeo : awak...sy nak tanye awak secara ikhlas dan jujur....awak dulu memang sayang dan cintakan saya ker?? saya nak penjelasan kejujuran dari awak....

Juliet : Perlu ker sy jawap???

Romeo : Ye la... kalu leh saya nak tau jer...biar ia menjadi kenangan saya bersama awak...swear!!! sy tak kan ungkit citer ni lagi... INI KENANGAN SAYA , PLEASE!!!!

Juliet : Perlu ker setelah kita masing2 dah punyai family yang bahagia....

Romeo : Tak awak....k la....maafkan saya yer.. sbb bertanyakan soalan yang bodoh tu..maaf yer wak...cuma nak tanya jer...


Juliet :Kalau sy tanya soalan yang sama pada awak, awak nak jawap dgn jujur dan ikhlas???

Romeo : Ya awak... sy akan berkata jujur dan ikhlas...


Juliet :  Mana jawapannyer????



@segala terakhir@

Tiada ulasan:

Catat Ulasan