Selasa, 8 Mei 2012

Omong2 kosong....

Dah pukul 1.40 pg...mata aku still terang menerang...ni ler akibat tido petang tadi... apa yg letih sangat pun tak tau..pada hal siang tadi aku jaga kaunter jer  tu pn  setakat kol 12.30 jer..pastu cabut g HTAR  tegok Alin dah selamat melahirkan baby girl..2.8kg..secara normal di HTAR.
Bila aku kat HTAR tadi...teringat lak masa Ammar n Anis...di situ ler aku melahirkan mereka... Alhamdulillah..aku bersalin secara normal..tak der komplikasi...cuma tekanan darah tinggi tu pun sbb penat tak cukup rehat..tapi tak der yang membahayakan.. Bagi aku waktu mengandung n dalam pantang le yang aku takut sekali...dan amat memeritkan. Bersalin tu sakitnyer sekejap jer... Korang bayang kan yer...bila kita start tau kita mengandung...benda yang kita terpaksa hadapi , alahan... walaupun aku tak teruk sangat alahan tapi agak 'penat'utk melayan tu semua... Masa Aqil ni aku dapat masalah otot...dari pinggang ke kaki... kadang2 bila dah sakit langsung tak leh nak gerak..mcm org lumpuh...dah baring nak bangun punya ler susah..padahalnyer baru  2 3 bulan...aku tanggung tu semua sampai ler aku bersalin....punya ler seksa.. nak kata kalsium kurang...susu berbotol2 aku minum....vitamin lagi... Kadang2 aku tak percaya yang aku dah punyai 3 orang anak...hehehehhe....mcm baru semalam aku hbs SPM....hahhaha.... anak2 aku pun dah besar2.... No 4???? hahahhaha belum terpiker lagi....sian kat aku dan anak2... hubby udah ler jauh...ni Ammar kat Tepeng....hu3.. stop2 ler dulu,.... walapun cuti bersalin aku still ader 90hr lagi..bermakna cukup utk sorang lagi... heeee, k ler nak chow dl... nak sambung baca novel...sekarang ni wabak tu dah kembali ke pangkuanku....hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan