Rabu, 16 Mei 2012

Hepi besday sayang.....

 Dah lama sangat aku tak menyambut or celebrate besday anak2 mau pun aku...yang selalu nyer dapat kat Abahnyer..mana tak nyer sambut besday sama dengan sambut new year...untung gak walapun hujung tahun... so dengan berbekalkan budget yang ader aku pun buat la ala kadar untuk mengambil hati anak2....terutama Ammar....dah ler sampai2 malam tu aku meleleh sebab dia...tak pa ler anak2 kan...aku sentiasa doakan yang terbaik untuk anak2 aku dunia n akhirat.... so layan ler bberapa keping gambo yang ader ni... mujur ler Ammar n Anis berkongsi bulan....hehehehhehe, cuma aku sedey sebab...tak der gambo potong kek sebab Ammar merajuk tak der lilin..hu3....salah aku gak tak cek betoi2 masa ambik kek tu....tau jer ler perangai Ammar...ermmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan