Isnin, 31 Januari 2011

~ MACAM MANA LER NAK OK KALU INI KISAHNYER... ~

Salam semua.....
Wa.....ari ni dah last dalam bulan Jan 2011 yer...ish2, mcm tak caya jer. Esok dah masuk bulan Feb....ermmm....Kiranya dalam bulan Jan 2011 aku dah tinggalkan 1 kenangan...hehehhee, apa lagi xcident ler. Sampai ari ni kaki aku still bengkak dan sakit. Tak pulak patah or retak tapi still sakit n bengkak. Mana taknyer...kena ari rabu pagi...petang rabu pulak balik ker Besut...Pak Uda Fauzi telah mengadap Ilahi....Al-Fatihah, Semoga dicucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan ditempat orang2 yang beriman.....Amin.
Balik pun kejap jer, bertolak dalam kol 8 lebih...dalam perjalanan dapat pulak call dari besut kata Abg Ka..hubby nyer Kak Ngah nak tumpang. Dia ader di Air Putih Kemaman...nak pi cari pulak malam2 buta ni. Tempat dah ler tak tau. Ermmmmm...mujur ler hubby ni jenis cool...slow2 dapat gak dia cari tempat tu. Sampai besut dah kol 3 pagi...semua umah dah penuh, hantar Abg Ka balik umah, hubby ajak tido kat Hotel Suri kat Jertih.....lega perut aku, tak ler sesak sangat nak mandi ker apa ker.....Anak2 pun selesa ler, tak ler nyamuk berebut nak isap darah anak2 aku....
Alhamdulillah.....walaupun dalam hujan selesai gak segala urusan pengkebumian.... lepas zuhur gerak balik ker Kuantan...tapi singgah dulu kat Kemaman....hubby nak rehat dan tido kejap... Kebetulan konvoi balik dengan Geng Kemaman...
Lepas maghrib baru balik ke Kuantan....so konvoi lak dengan Abg Razi....ermmm, kebetulan dia keje kat Galing sewa umah kat Balok.
Hari Jumaat, g opis jap..pastu g klinik, ingat nak xtray tapi aku leh jalan...jalan lak tak terasa sakit cuma bengkak tu jer wat kan sakit...dapat MC 1 hari lagi....
Malam tu pulak...hubby ajak g makan McD kat ECM....berjalan lagi....tp kat situ tak der McD, makan ler KFC mujur ler anak2 ok, tak wat perangai....Dah ader orang nak belanja..hehehe, sakit pun jadi sihat.
Dah berjalan 3 4 hari ...apa lagi kaki aku naik bengkak ler...sampai dah pecah ke darah...lebam kat tepi kaki tu....huhuhuu
Hari Sabtu hubby lak g Dungun ader hal...ermmmm... macam mana lak kaki aku nak rest , nama jer cuti dan MC...tapi still mcm biasa tambah leh jalan...
Moga-moga sihat ler kaki aku macam biasa, dah ler cuti ni nak g Kelantan....hehehe....
Wokey ler...bos dah panggil tu nak sambung keje lak...babai semua....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan