Isnin, 17 Januari 2011

KEJE OH KEJE......

Salam semua...
Wa...macam rileks jer aku yer, leh on blog lagi.....hahahahaha, tapi pada hakikatnyer mula saat ini dan waktu ini aku adalah insan yang paling bz...maklum ler En Pooh aku dah dapat kenaikan pangkat so telah bertukar ker Daerah Rompin....
Dan semua keja2 ni aku yang bakal jadi kuli...huhuhuhu.. Mujur la dego citer budget untuk petani tak der tahun ini bermakna tak der kursus untuk petani.....
Tadi baru jer hbs meeting... Macam-macam benda aku kena buat. Awal Bismillah aku dah kena wat bab2 ISO...daerah dah suka suki tukar aku punya format borang....waaaaaaaaaaa byk sakit ma.......
Apa2 pun aku try buat setakat yang mampu jer, tak mampu aku 'lok' jer bak kata orang pahang ...hahahahahha
Okey ler aku nak tulis nama untuk jemputan JAEC malam sok. Tu program Putrajaya ..... ok ler baby....i chow dulu....
Babai............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan