Selasa, 1 Februari 2011

TANIAH BUAT KENGKAWAN JPNP......


Salam semua....

Alhamdulillah....walaupun cuaca mendung , tapi kat dalam opis ni ada cahaya rupanyer... Cahaya kegembiraan buat kengkawan aku yang dah dapat surat kenaikan pangkat G17 ker G22.... Taniah!!!


Setakat ni yang aku tau...Nurhaizad bertukar ker Seksyen Pengembangan , Mariati dari PLP ker Daerah Pekan, Hasnol dari Temerloh ker Daerah Bera, Nizam dari HQ ker Rompin, Zainal Amri dari Kuantan ker HQ, Azli dari Cameron ker Raub , Izan dari Raub ker HQ....Rezeki dowang , tinggi gak kenaikan gaji...Alhamdulillah...rezeki..jangan lupa belanja yer....hehehhe


Dalam kegembiraan dowang ..jatuh aku lak yang geram dan marah ..mana tak nyer tempat Latihan tak diisi pun..katanyer 2nd take...huhuhu. Tak kesian ker PPN kat aku yang tinggal sowang2 ni.....


Kena ler tunggu 1 bln lagi...dan aku kena gak ler tanggung kerja..ingat dah terlepas dah...so bermakna tak leh cuti ler jawapnyer. Baru ingat nak cuti sok... kaki sakit lak pagi ni....


Apa2 pun semoga kalian terus bekhidmat dengan cemerlang di tempat yang baru....kepada sesiapa yang kena ker daerah selamat menempuh dugaan dan cabaran yang hebat di daerah..

2 ulasan:

  1. Turn ko plak bila??? X lama dah tuh... Tungguuuu

    BalasPadam
  2. aku tunggu pindah ikut hubby jer ler...kata nak naik pangkat payah ler,,,sbb aku federal kena ikut thn servis....

    BalasPadam