Khamis, 6 Januari 2011

SELAMAT DATANG 2011....

Salam...
Alahai sian nyer kat aku...dah 6 ari ni tahun 2011, baru sempat aku nak mengucapkan pada semua kengkawan di blog ni.... Maklum ler sekarang ni kan dah payah nak berblog2 masa keje. Kat umah pulak problem dengan 'beruk' bulanan ku....huhuhu
up date 13/1/11
Salam buat kali 2.....
Tak pa kan...salam tak kira berapa kali, bukan berdosa pun, yang berdosa tak jawap salam...hahahha, jawap2 jangan tak jawap..
Aku ni dah ilang idea maklum ler dah hampir 2 minggu kita semua dalam tahun 2011.... Apa2 pun Selamat Menempuh Tahun 2011...mungkin tahun ni macam2 plan korang kan???
Aku???? Ermmmm, entah ler yang pasti tahun ni tahun berjalan bagi aku merangkap family aku...mana tak nyer, trip aku jer dah 2,. Insyaallah dalam bukan Julai dan Oktober ni. Hubby aku lak awal Bismillah 3,4,5 Feb (CNY ) g Kelantan... Tu kira2 family dag dowang ler group sepejabat hubby...mungkin dalam 10 family. Aku tak tau ler ke mana dowang nak gi. Yang pasti Wakaf Che Yeh, Pasar Siti Khadijah...
Bulan Julai gak group hubby nak g Langkawi, tapi ni safe sikit sebab naik bas...dowang sewa bas. Cuma duit belanja ler...huhuhuhu. Naper ler wat bulan Julai gak..huhuhuhu
Kiranyer kena jimat ler lepas ni...tak leh dah pandang2 kain pasang kat kedai 'maling' tu...hehehhe, tapi semalam baru hantar sepasang kat umah Kak Ana...hahahhaha. Mungkiri janji btoi!!!!!
Yang pasti aku menyambung lagi azam aku tahun lepas untuk menjadi seorang isteri dan ibu yang sempurna di mata suami dan anak2... Tapi sepatutnya tahun ni aku wat penambahan umat Muhammad...tapi macam mana ek???? Aku berjanji ker dengan hubby???? huhuhuhu.... Sabor yer my hubby...Insyaallah , tahun depan...ngeh3...Alahai, 2 orang tu pun tak larat nak melayan.. Tunggu ler Anis tak pakai pampers dah..kan..kan.. ( sebenor kalu aku wat penambahan...mcm mana trip aku..huhhuhu, hancus ler!!!! )
Apa2 pun aku berdoa agar tahun 2011 ni menjadikan kejayaan, kebahagian, kesempurnaan buat aku dan keluarga ....serta aku dan keluarga dilindungi dengan kasih sayang ALLAH....Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan