Khamis, 20 Januari 2011

NAPER LER ADER ORANG JENIS MACAM KO NI......

Salam....
Ari ni aku nak berkongsi dengan semua pasal sejenis manusia yang belum aku pernah jumpa sehingga ler aku sampai disini... Korang nak tau apa jenis manusia ni?? Jenis manusia mulut longkang....jenis orang yang mudah terasa hati tapi kalu dia cakap tentang kita tak pa...lantak ler nak cakap apa pun main lepas jer... problemnyer jenis yang banyak pada sorang insan... ish! apa yang aku merepek ni labuuuuuuu.....hahahhahaha
Tapi aku geram btoi dalam masa seminggu ni. Asyik nak menguji aku jer, menguji kesabaran aku... antara kesabaran aku yang dia rentap....
i) ' mariah....jangan ler betoikan spender dpn org'...- BODO! masa bila aku btoikan spender???? aku btoikan kain...NGOK! dah ler loudspeaker....semua orang dego. Malu aku!
ii) ' iyer ler orang bukan Islam ajak minum nak pulak..kawan ajak minum tak mau' ( panjang lagi ayat dia, tapi aku dah sakit ati malas aku nak dego sangat )- Masa bila ko ajak aku minum, aku pun secara kebetulan jer, naper kalu lain agama tak leh minum 1 meja ker?????
iii) 'tu dok pegang idung tu..kena ler malam td' ...- hello....ko peduli apa aku kena ker tak malam tadi...aku ader laki....HALAL lagi....
Tu antara ayat2 yang aku benci ler..... aku bergurau no hal..tapi tolong ler, jangan melampaui batas....aku tak suka, memang aku senyum tak kan aku nak serang ko..nak maki2 ko. Ko dah tua dan senior bagi aku. Tolong ler tunjuk kan sikap yang lebih matang dan profesioanal...
Hari ni ko tak tegur aku lagi dan aku memang tak suka nak mula kan dulu...
Kalu ko rasa nak kawan dan tegur aku...aku tak kisah n leh wat macam biasa.
Tapi sowi ler aku nak bagi muka kat ko. Aku rasa dah tak blh terima gurauan2 yang berunsur dan berbau lucah tu....dan yang menyakitkan ati. Naper ko tak piker ati dan perasaan orang lain. Kena tang ko , ko leh lak terasa ati....Mcm pompuan!!!!!

2 ulasan:

  1. dia lelaki ke?
    kuang hajo tu..kalau ko tk tahan ko bg je dia sebijik!!

    BalasPadam
  2. lelaki ..tu yg aku heran tu... aku naik meluat dah tahap gaban. Mmg aku bidas jer skrg ni kalu dia bcakap yg menyakit hati...NGOK btoi dia!!!!

    BalasPadam