Selasa, 3 Ogos 2010

31hb Julai 2010 - Majlis Pertunangan Along Tapa.....

baru selera nak makan..huhuhu
ish2... tegok ler tu, mcm tak ready jer..

la....awat tak senyum angah.....
lapo tu, tak mengajak dah nak makan..pulun anak beranak jer..hehhe


Bosan dlm keta...mujur ader 'tatak' melayan dua beladik ni...hehhehe

biru dari lelaki.. yg gold tu dr pompuan....


sepesen jer...hehehhe, acuan opah minah


busan gak...terasa jauh weh!!!


ni ler bakal 'menantu' aku...ecah tu jer aku tau nama dia..hahhaha


time sarung cincin...


bersama ecah...


ish!!! along ker ni, mcm tak caya jer dh jadi tunang org pun...cepatnyer masa berlalu


ni ler yang berjaya menambat hati Along Tapa....hehehhe


Dapat gak aku ke Muar untuk bersama-sama meraikan majlis ni, memandangkan hubby tak tau jalan ker umah Ecah so, kami sepakat turun Meru dulu umah Nyah, so kat sana berkumpul dan pergi sekali. Alhamdulillah semuanyer berjalan dengan lancar.
So layan ler gambo2 yang tak seberapa cantik disebabkan pakai h/phone jer.... ( bila ler blh pakai camera canggih..huhuhuhu )
Majlis Pertunangan Along dan Ecah orang Muar, Johor. So perjanjian selama 1 thn...Acu doakan SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE JINJANG PELAMIN..
Setahun lagi leh gi Muar lagi...tp kali ni orang kuantan terus ler dari umah sbb dah tau jalan ...hehehe, tol pun tak der....jimat2..... tapi setahun ker Along, kata bulan 10 thn ni gak...hahahhaa..sabo2....tak kemana Ecah tu lari dah ikat pun.....hehehhe
p/s. Cepatnyer masa berlalu, anak2 sedara aku semuanya dah beso2, dah nak kawin pun. Sthn 2 , dapat ler aku cucu lak...waaaaaaaaaaaaaaaaaa....tapikan yang peliknyer aku tak terasa tuo pun...kih3...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan