Selasa, 24 Ogos 2010

Dah 14 ari....

Alhamdulillah........
Dah masuk 14 ari posa... time2 mcm ni org dah bz wat kuih muih...biskut....baju raya jgn kata ler...dok sibuk nak basuh...Aku???? Entah ler, mggu lepas baru beli baju Ammar jer, tu pun baju melayu tak beli lagi..nak tempah jangan harap ler tailor nak ambik dah...huhuhuBaju aku n Anis pun entah ke mana lagi...Ingat nak wat sedondon dgn Anis, tapi nak lagi ker Kak Kam ( my tailor ) nak..huhuhu, mcm mana ler aku nak usha dia ni..hahaha. Biskut2???? Biasa ler order saja... tapi tak byk ler..wat membazir jer..kang aku gak tukang makan... anak2 n hubby bukan suka makan biskut2 ni.. Kerepek pun ader 2 jenis jer aku beli... Tapi yg pelik nyer, punya ler mahal kerepek dh skrg ni...ader yg 20 hengget 1 kilo...ader yg 22 henget...ish!!!! apa yg myebabkan mahal yer...nak kata gula naik, apa kena mgena dgn kerepek...yg byk guna minyak & garam...hihihihi
Yang pasti saat dan ketika ini aku mengantuk sgt2...mgkin disebabkan aku tak tido lepas sahur..yg biasa nyer aku bangun 4.30 pagi.....ditambah lak dgn malam tadi Ammar batuk...sian pulak dia. Dh 2 ari dia tak g school ni...
Aku biasa ler, bila bangun sahur...mmg takut nak tido balik, takut telajak...mau tak g keje aku dibuatnyer... Waktu tu ler aku nak basuh kain, nak sapu umah, kemas umah...mcm2 leh wat. Pagi tadi lak aku wat sup ayam utk Anis... sian lak dia, dari malam td nak makan 'cup'.... so aku tapau kan dia ke umah Ibu Ima nyer....
Uish!!! mcm mana nak buat ni....nak tido kejap ker hah! Kol 1 kang nak g wat projek lak..hehehe Ari ni Persatuan Ibu2 nak wat projek Asam Pedas Ikan Kembung..hahahha... smlm pajeri nenas..sedap gak... biasa ler Kok Kholijoh yg masak...mmg ler sedap...
Ah!!! tak kira ler nak g zzzzzzzzzzzzzzzzz, jap.....gantuk tahap tenuk dah ni...huahuahuahua.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan