Jumaat, 30 Julai 2010

Bila Otak Selalu Berpiker.....

Entah naper ler 2 3 ari kepala aku sakit....belakang tengkuk....Tak cukup rehat ker agaknyer. Nak kata darah tinggi , aku dah check masa sakit mata ari tu...ok jer. Agaknyer kepala dok selalu memikir kot... Celik jer mata.. otak dah piker mcm2...masa nak tido pun otak still piker kejadian2 yang berlaku disiang ari dan piker apa yg terjadi sok arinyer...Tu pun kalu panjang umo.. kalu TUHAN telah tentukan aku 'pergi' dalam tido...ermmmmm...dah sampai ajal aku...
Yang pasti mmg aku sakit kepala, kadang2 terasa pening...entah ler, nak g klinik pun setakat gi kat biasa2 tu baik tak yah pi...buang masa jer. .
Mungkin tak cukup rehat kot.... Hujung minggu aku diatas jalan raya...dah 2 minggu mcm ni. Minggu ni lak nak g Muar....entah ler 50-50... piker lagi problem2nyer...
Entah ler... 1001 kemungkinan..........
Aku doakan yang baik2 ajer untuk diri aku, suami dan anak2 serta keluarga dan teman2 yang aku sayangi.....

2 ulasan:

  1. take it easy, ami.. jgn pkr yg bkn2.. nnt keadaan jd smkin teruk.. aku dh rs dh semua tuh.. bla dh t'kena pyh nk pulih..

    BalasPadam
  2. aku rasa otak aku tak leh stop dari berpiker...mcm2 aku kena piker. Kalu tak piker payah la...sbb benda tu aku gak yg kena pike...

    BalasPadam