Jumaat, 9 Disember 2011

Perjuangan ku belum selesai....

Sok dah masuk hari ke 7...aku belum ader tanda2 nak bersalin. Bermakna sok aku kena serah diri kat sepital.....pada hakikatnyer aku takut sangat bila sebut pasal sepital ni.... boley dikatakan fobia...he3 ...tapi perjuangan aku harus diteruskan demi Muhammad Aqil..... moga2 aku dapat bersalin normal... biar dipaksa pun...bila dipaksa bermakna sakitnyer hanya DIA yang tau......Ya Allah...... ni semua aku dah merasa masa melahirkan Ammar dulu... adoiyaiii!!!!! nak meraung rasanyer...tapi apakan daya....hu3...tambah lak masa tu anak pertama.... Insyaallah..semoga semua nyer selamat sok.... Aku n baby... Ibu tak sabar nak jumpa baby...... nanti aku akan entry citer terbaru....dok kat sepital goment tak leh ler bawk note book...so kena tunggu aku balik ler..he3..Doakan yang terbaik untuk aku n baby jer.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan