Sabtu, 24 Disember 2011

Pantang tetap pantang...walaupun dok sendiri....

Kejap jer dah 14 hari usia Aqil..bermakna aku dah berpantang 14 hari...ermmmm . Kali ni aku kena berpantang sendiri ...di umah sendiri... Bukan tak mau balik kampung tp ammar dah nak masuk sekolah..banyak benda nak kena buat...semalam jer seharian my hubby uruskan buku2 sekolahnyer.... beli kasut n baju.... Lagi pun agak tak syok rasanya nak berpantang di kampung maklum ler..mak dah tak der.... abah???? ader ler tapi lain sangat rasanya.. dengan anak2 aku yang agak lasak..sian lak abah nak rehat....kang mood ok...ok ler...datang lak angin lintang...waaaaaaaaaaaaaa, aku yang naya......
Tak der beza pantang di kampung or sini... aku still bertungku..walapun dengan berbalutkan paper... still mengurut 3 hari... makan pun still pantang..my hubby yang masak..siap resepi sup ikan merah lagi....cuma lepas seminggu aku dah masak nasik..ha3... biasa ler bila dah rasa sihat mula geram nak wat semua keje... aku ni mana leh tegok benda2 yang slow2 ni...he3... kalu blh aku nak wat semua..tapi takut lak bentan.....tapi alhamdulillah...aku tak lak rasa nak demam or sakit kepala...cuma Aqil tak mau tido malam jer...tu sebab berjaga..bukan disebabkan bentan... Aku kena ler beringat...badan sendiri beb!! nak pakai lama lak tu....he3.. Skrg memang tak rasa tapi dah sampai umo 40an..mula ler kan...
Ni Yong otw datang...kak nyah dah sampai semalam... ermmm...riuh ler sehari 2 ni... apa ler yang dibawak dari kampung agaknye..hehee..mcm2 aku order....
Anyway...tak sampai aku nak ker 44 hari....he3...nak cantas cepat jer menara kat atas kepala aku ni... tak tahan rasanyer .... Ok ler... apa2 pun 14hr telah berlalu.... tinggal 30hr jer lagi...ha3 sebulan lagi beb!!!!! sabo2.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan