Selasa, 27 Disember 2011

2012 kian menjelma....4 hari ajer lagi

Ari ni dah 27hb Dis...4 hr lagi dah masuk tahun 2012...ermmmm, jap jer dah hbs tahun... sok ammar dah orientasi darjah 1...ish2..lagi rasa mcm tak percaya...anak aku dah masuk sek rendah... Anis pun dah masuk 4 tahun...ader pulak Aqil...ish2..tahun depan lagi banyak cabaran yang aka aku tempuh... dengan bertambah ahli keluarga... bermakna lagi besar perbelanjaan bulan2... hu3... Masa pun mungkin tak cukup bagi aku ..pepagi dah nak siapkan Ammar lagi...nak hantar Anis n Aqil lagi ke umah pengasuh...ish2...balik petang sure tak menang tangan nak wat semua benda... aku cuti bersalin sampai bulan 3..agak2 boleh ler aku sesuaikan diri dengan keadaan tu... My hubby pun sure bz... ...
Bila sebut pasal tahun baru menjelma sure orang pakat sibuk pasal AZAM..he3... aku???? agak2 apa yer azam aku???? kalu ikutkan azam2 aku yang lepas tercapai ker??? entah aku pun lupa apa azam aku yang lepas2.... yang pasti aku akan sentiasa ingin menjadi seorang isteri dan ibu yang sempurna kepada my hubby n anak2... Bila anak dah masuk sekolah ni sure aku nak tegok dia jadi seorang berjaya... dan aku berjanji..kalu boleh ler...hu3..aku nak tebalkan kesabaran ku maklumler ader anak2 yang kian membesar ni...mcm2 ragam...tambah lak Ammar...adoiyai!!!!! selalu wat aku ilang sabo.... tak tau nak wat cam ner dah..melainkan berdoa agar anak aku Muhammad Ammar dilembutkan hatinyer...mendengar kata Abah dan Ibu.... aku berharap sangat bila dia masuk darjah 1 ni ...dia berubah... aku tak tau nak kategorikan macam mana... bukan tak cerdik tapi.....iyer budak2 kan....
Dan aku berharap sangat tahun 2012..menjanjikan kebahagian buat aku sekeluarga.... tambah pulak bila adernyer Muhammad Aqil.....dan kalu ader rezeki , aku bakal mendapat umah sendiri di Sri Iskandar.... moga2 ianya berjalan dengan lancar....dah bertahun2 aku idamkan umah sendiri.... semoga kali ini aku mendapatkannyer... wokey ler... nanti kita sambung lagi mengomel yer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan