Ahad, 4 Disember 2011

baby oh baby......bila lagi ni???????

Alahai.....sihat lagi yer... semalam dah due date, sempat g pagi keluar cari ikan...malam g beli barang..ha3...dowang semua dah tanya ni... yang kat kampung pun dah sbuk call dari masuk bulan Dis lagi......hahahhahaha...
dah nak wat cam ner org di dalam takmau keluar lagi.... Malam tadi dah rasa mcam nak g HTAA jer.....start kol 2 lebih sampai kol 7 aku tak tido...sat2 rasa sakit.... risau gak, hubby pun dok tanya ok ker tak.....Dah pagi ni ok ler pulak...Alahai baby, jangan ler wat Ibu risau...nak kata tak gerak....still gerak....nak kata ada tanda tak lak...pagi2 tadi Mama Nurhaizad dah call...hehhee, yang Mama Akmar semlm dah tanya dah....ish2...agaknyer dowang tak sabo kot...tapi aku lagi tak sabo nak tegok my baby......Nak jadi macam Along ker lewat 2 hari...naper tak ikut jejak Kakak Anis...awal 3 minggu..... Baby ni betoi2 wat Ibu berdebar2.... ni kalu still ok aku nak ajak my hubby cari barang sikit......susu Anis pun belum beli lagi wat stok...sempat kot...Insyaallah....
Sebab apa yang lewat ni yer...salah kira ker???? jangan ler sampai Dr request operate...waaaaaaaaaaaaaa, tak mau.....takut......aku nak normal gak...tolong ler Ya Allah..permudahkan segala urusan aku...Engkau permudahkan lah aku melahirkan baby ku ni..tanpa sebarang masalah.....
Apa2 pun nanti aku up date cerita terkini...yang pasti sok aku tetap cuti....so selamat aku rest utk 3 bln..waaaaaaaaaaaaa best2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan