Jumaat, 23 Disember 2011

Alhamdulillah...berakhirnya satu penantian.....

Alhamdulillah....syukur !!!! berakhirnya penantian ku selama ni.... tepat 9.37pm 11 Dis 2011....lahirlah insan comey yang beratnya 3.55kg..mengalahkan Along n Kak Ngah nyer..he3,ke dunia...... Adoiyaii!!!!! punya ler syok dok dalam peyot Ibu...ermmmmm lebih 8 hari tu ...... Alhamdullillah juga Abah berada disisi Ibu masa melahirkan MUHAMMAD AQIL..impian Ibu tercapai.... dan Ibu nak sangat Abah tegok macam mana peritnya saat2 melahirkan anak2nya....ermmm...Ingat lagi kata2 En Shaibatul masa aku mengandungkan Ammar.... " Ala Mariah....jangan takut ler...bersalin ni cam berak sembelit jer"...hahahhaa..kalu sakit tu tu sama aku rasa ader yang kembar 1 thn....Jan sowang...hujung Dis sowang...ha3....
Tapi bila citer bab sakit ni...waaaaaaaaaaaaaaaaaaa, aku rasa aku dah menempuh 3 pengalaman yang amat berbeza... Ammar lain...Anis lain...n Aqil pun lain..hu3..... Walaupun Aqil ni ambik masa kejap tapi YA ALLAH....Tuhan ajer yang tahu..... agak beso kot....patut ler DIA menjanjikan syurga bagi Ibu2 yang meninggal ketika bersalin.... Entah ler takut untuk aku mengingatkan saat2 tu.....
Apapun aku dah selamat melahirkan seorang bayi yang comey sampai tak nampak tengkuk..he3....
Dan aku juga bersyukur sangat2 dan terima kasih kepada nurse RSAT dan HTAA wad 1C n 1B..layanan anda membuatkan sakitku kurang..he3 terima kasih banyak2...semoga TUHAN saja yang dapat membalasnya....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan