Rabu, 8 Februari 2012

Masih menanti dan terus menanti.....

Hari terus berganti hari...aku masih menunggu dengan penuh pengharapan agar proses pertukaran segera diambil tindakan...tidak kisah ler menumpang kat mana pun. Nak menunggu ??? sampai bila aku nak tunggu...bukan dekat boleh ulang alik naik keta or bas....ni melainkan kapal terbang jer jadi pengangkutan nyer...
Entah ler aku nak entry pun tak der mood. Memang sekarang ni mood aku tak der langsung...nak pack pun tak der perasaan. My hubby dah penuh semangat nak g sana...dah siap beli b/band dah...katanyer sunyi kat sana...ermmm..aku kat sini...waaaaaaaaaa.
Cuti aku tinggal sebulan lagi...sekarang aku hanya piker cam ner ammar nak g sekolah pagi n petang...lepas ni ..kena piker lak cam ner nak ker opis...ishhh!!!!!!!!!!!! menyampah aku nak piker semua ni... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....ok ler mood aku makin down ni... stop dulu kang ader lak hujan turun ni..hu3....sedey beb!!!!! syahdu sangat2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan