Khamis, 2 Februari 2012

Andai aku boleh beli ianya di kedai...

Salam semua,,,
Saat dan ketika ni sure ramai dah diulit mimpi...aku???? Belum lagi, bukan tak mengantuk tapi entah ler... anak2 semua dah tido... sedey betoi aku tegok muka2 dowang ni...hu3, dalam seminggu 2 lagi hubby akan lapor diri ke tempat barunyer,,,,dan aku dah pasti still kat sini bersama anak2. Nak kata menyesal tak jugak tapi ...tapi aku agak kecewa dengan apa yang jadi semua ni...ermmm nak cakap lebih2 pun tak guna gak.... Yang pasti aku terpaksa ler mengharungi nyer...dan yang paling aku benci sekali aku terpksa buat sesuatu yang aku paling tak suka...tu problemnyer...entah naper tu terjadi kat aku...naper aku tak suka...dan naper orang lain blh jer buat...entah ler... aku tak tau ke mana ilangnyer keyakinan aku dan keberanian aku.... aku tak tau nak cari dimana. Dan andai kata semua tu blh aku beli dikedai, nak jer aku beli..aku sanggup gadai apa yang ader kalu benda2 tu mahal... sebenarnyer tu jer kelemahan aku...kalu aku punyai keyakinan tu...aku tak risau atau stress sangat seperti sekarang... Sian anak2 aku kalu betul kejadian tu berlaku..nasib aku tak pernah nak menyebelahi aku tentang itu. Ya Allah..engkau berilah aku keyakinan dan keberanian untuk itu demi anak2 kesayangan ku...Engkau permudahkan lah segala urusan ku......Amin

1 ulasan: