Ahad, 29 Januari 2012

~ semua nak segera ... leh bikin ana feninnnnnnnnnnnn ~

Ish!!!!! jap jer masa berlalu...sok lusa dah masuk bulan Feb..ermmmmm,,, aku takut sebenarnya... tak tau naper mungkin disebabkan pertukaran aku belum settle..or kejadian akan datang...kehidupan baru aku anak beranak ditempat orang..yang jauh beribu batu....hu3...sedih ni sebenarnya....sabtu lepas BAKAT Skn 2...wat majlis untuk isteri2 yang akan keluar....termasuk aku... sebenarnya aku masih lagi dalam proses mengenali hati dan budi masing....ermmmm dah kena pindah..sedeykan....
Entah ler...takut aku nak pikirkan pasal kehidupan yang akan datang.... yang pasti sekarang tengah proses wat pertukaran...yang umah aku kat Sri Iskandar belum settle lagi...adoiyaii!!!!!
mcm2 nak piker...barang2 belum usik untuk di packing lagi....kain baju ler yang wat kan aku lagi pening.....semuanyer nak segera jer....semuanyer nak settle dalam sok lusa gak. Sok petang aku nak turun KL....selasa nak hantar surat tukar... Call putrajaya lak katanya susah nak dapat..alahai!!!! tak kan tak leh nak bantu...ni special kes lor....jenuh ler aku nak tunggu kosong baru ikut mu hubby....patut ler ramai wife army ni tak keje...senang nak pindah randah sana sini...yang pasti tu bahagian orang tapi ni bahagian aku..so terima dengan redha...sure ader hikmah disebaliknyer....yang pasti ni rezeki wat my son aqil...ermmm alhamdulillah.....

2 ulasan: