Ahad, 15 Januari 2012

Citer2 kosong jam 1 pagi.... :)))))

Jam dah kol 1 pg...tp mata ai still segar....nak wat cam ner, dah jadi satu kebiasaan lak tido lewat...sebelum ni tak gak...tp sbb 2 3 hari ni Aqil rajin berjaga so....ai pun terikut2...he3... Ni lena lak dia....tapi sat g sure jaga nak nenen tu... senang BF....he3... Aku belum pun ajar dia dalam botol lagi.... Masih awal kot .... lagi pun kali ni agak tak mengecewakan ..he3... sedaya upaya gak nak bagi sampai 3 bulan...kalu tak apa guna ibu ambik cuti sampai 3 bulan...kan... kan.....
Kadang2 bila nurse tanya anak2 minum susu apa...rasa mcam tercabar lak...bukan tak usaha tapi dah tak blh....abis cam ner?????
Banyak kebaikan BF ni... tapi kalu dah tak mampu ...tak leh nak paksa2..bukan sebab takut tak cantik ker apa ker...tapi dah tak blh....
Seronok kalu yang dapat sampai 2 tahun tu kan.... jimat2.... baby pun sihat... nak jalan tak yah angkut raga2...ha3...
Wokey ler...nak on FB tak der sapa dah....so nak layan 393...ha3..channel yang aku tunggu setiap hari....ni pun tati yang ajar aku...tq ti...tak ler acu bucan sangat.....he3

1 ulasan:

  1. ank2 aku dkt 7-8 bln gak aku bg BF nih. si abg stop sbb aku kena chickenpox. si adk plak aku stop sbb dia suka gigit. kes naya. aku suka bg BF nih sbb senang, mlm2 xyah bgn bancuh susu.

    BalasPadam