Khamis, 12 Januari 2012

Berfikir, berfikir dan terus berfikir.....adoiyai!!!!!

Otak aku ligat berpusing memikirkan 1001 persoalan dan masalah yang akan aku hadapi...semua aku dah pernah alami masa aku dalam pantang anis...3 thn yang lepas...dan sekarang masa pantang aqil juga aku terpaksa berfikir gak,,,hu3
Memang ler ni rezeki...rezeki anak2...masa dapat Ammar...my hubby dapat 2 calit...Anis lak 3 calit..dan Aqil....ermmm...memang rezeki... tapi ok lagi bila Anis ..dapat tau kena tukar ker Kuantan jer,,ni kena ke Kuching.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jauh tuuuuu
pikir tak pikir...2hb Feb ler my hubby kena ke sana...ish!!!! naper cepat sangat...memang aku teringin ke sana tapi..bila dah ader Aqil ni...takut lak aku...mana tak nyer...macam mana aku piker masa Anis dulu ler...piker pasal pengasuh tak tentu2 nyer... Risau memang risau.,....Aqil still baby...kalu dah macam Anis..no hal..mungkin ambik masa ler nak hantar ker Mak yang baru....
Memang dari Ammar sampai Anis...aku bersyukur sangat2 dapat pengasuh yang cukup sempurna bagi aku...yang blh menganggap sebagai anak2 dowang... Mak Ammar kat Klang...memang bagus... sama Ibu Ima Anis kat sini....aku takut sangat kalu nak cari pengasuh ni...kena tegok betoi2....kalu byk duit memang aku order bibik jer....he3, senang dok umah sendiri... Ammar pun aku risau gak...sapa yang blh paham dia tu... Anis..alahai!!!! dah manja sangat dengan Ibu n Ayah dia....tiba2 orang lain lak yang menjaga nyer nanti...aduh!!! sure makan bulan baru nak serasi....Aqil ni lagi aku risau.... kena dapat pengasuh yang tak senonoh....hbs ler....
Tempat keje aku dah jatuh tempat ke 2....aku tak kisah aku keje kat mana...Insyaallah aku akan cuba sesuai kan diri...tapi anak2 aku blh ke nak sesuaikan diri di tempat baru...dan pengasuh baru.....ish!!!! memang otak aku dah tak leh stop utk berfikir...aku takut sangat2....
Macam mana pun aku dah ken standby untuk semua benda yang akan terjadi kat sana nanti...Mungkin my hubby minta 1 2 minggu utk uruskan sekolah ammar dan surat pindah aku... sedeyyyyyy beb!!! nak tinggalkan kengkawan kat HQ....masa anis sempat gak naik keje..ni rasanyer tak sempat kot.... ader masa cuti ni ler kena turun naik putrajaya kalu nak cepat dapat....ni ler nasib jadi wife soljer....kena ler ikut walaupun ke negera China....hu3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan