Khamis, 12 Mei 2011

kisah petang semalam.....

Petang semalam aku agak teruk mengalami sakit urat dari punggung ke bawah... Kebetulan Kak Jah ikut aku balik...dengan keadaan aku macam tu Kak Jah offer aku nak mengurut di tempat dia... Bab2 mengurut ni aku takut sikit, maklum ler time2 macam ni bahaya nak pi terjah jer soh orang mengurut, nak kena tegok gak sapa orangnya...

Tanya punya tanya ...Mak Cik yang ke 3 baru aku dapat mengurut..Yang pertama demam pulak, yang ke 2...sakit kaki ler pulak..huhuhuu...alhamdulillah, yang ke 3 dapat ler....

Lega ler sikit badan aku...kena uli dek MAk Cik tu....habis perut-perut aku kena uli...yang bestnya Mak Cik tu cakap ni nak masuk 4 bulan dah ni..hah!!! yang betoi, besar dah ni...tegok ni dah rasa budak ni kat bawah...uik!!!!! dangeres2....

apa2 pun TQVM ler wat Kak Jah bersusah payah mencari tukang urut untuk aku....

tapi malam tadi kesakitan berulang kembali....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan