Rabu, 11 Mei 2011

bUAT pErtaMA kALI

Masa aku tido malam tadi..buat pertama kalinya aku terasa ader denyutan dalam perut aku....ahak3...mcm ler ni pengalaman pertama. Bukan apa,kali ni perut aku agak besar..dah bukan macam 2 bulan..terasa dah 4 bulan...huhuhuhu....

Anyway aku tak sabo nak scan...mana ler tau kot dpt kembar....ngeh3 ( mcm ader salasilah kembar...) tapi masa scan kat Pantai Remis...ader 1 jer....:(...

Tapi serius!!! besar btoi perut aku..kain baju kurung dah tak muat....ni ler yang membuatkan aku nak g shopping kain ni nak wat blouse....ermmmmm

Ari tu dah OC cakap, nak mengandung kena kurangkan shopping.....ermmm?????? btoi ker kenyataan tu, ni dah mengandung pun mabuk lagi shopping......ish2!!!!!!

Ikut ler janji aku tak menyusahkan my hubby tak mintak duit dia pun.....

Dalam otak aku ni asyik nak shopping jer..hahahhaha, banyak benda aku nak membeli , maklum ler semua dah tak muat....dengan yang dalam2 sekali.....hahaha....

Ops!!! lupa Nyah say Congrate pagi tadi..dia sms...mana dia tau hah!!!

ader ler tu telepon karat...ahak3....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan