Khamis, 3 Februari 2011

KONVOI KELANTAN BAB 1

Salam semua...
Alhamdulillah... aku dan rombongan Mejar Helmi telah sampai ker Kota Baharu 3hb - 5hb Feb ...yang telah dirancang dari tahun lepas. Syukur dapat gak 6 keluarga berkumpul dan berjalan sama-sama.

Tepat pukul 7 pagi tadi kami bergerak...dan sampai di Juita Inn dalam pukul 4.40 petang. Maklum ler konvoi tau2 jer ler.... Ammar lak tetiba lepas sarapan di Dungun....dia bantai muntah dalam keta...waaaaa.... 1 keje pulak. tak pernah2 dia muntah kalu naik keta dan jalan jauh. Apa nak buat...berhenti pulak mendobi.

Makan tengahari pulak kat Kuala Terengganu umah Mak Sjn Zabidi...dalam kol 11.50 gak ler sampai sana.

Nak jadi kan citer dalam perjalanan kepala aku on off sakit... tak heran lagi... sampai jer bilik hotel, elok jer lepas mandikan anak2 badan aku dah seram sejuk dan kepala apa lagi....aduhhhhhhhhhhhh, tak tahan...mandi ala kadar, terus aku berkerubung....adoiyaiiii, tak jalan gak, ingat malas nak soh hubby gi cari panadol, sian dia... tapi tak leh jd kena gak soh dia cari ubat. Telan 2 bijik terus tido....

Dapat ubat lega sikit kepala aku... Bangun jer kol 7.40 soh stanby kat bawah....nak g makan steamboat pulak... Ingat malas nak g, tapi tak best lak rasanyer...

Lepas makan dowang g jenjalan, aku gak masuk bilik dengan anis...dah rasa seram sejul pulak....ish2!!!! tak bestnyer jalan time mcm ni....

Esok aku sambung lagi yer...nak tido sok nak g Pengkalan Kubur....rugi ler kalu aku demam....hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan