Selasa, 8 Februari 2011

Dah 5 Hari Hero Tumbang......

Salam semua...
Hari ni dah 5 hari Ammar demam...risau lak aku. Elok aku ok ok..dia lak yang demam. Tu ler masa aku demam ...sibuk sangat nak peluk aku....kononnyer sian kat Ibu, demam ...sejuk...last dia pulak...
Semalam dia nak makan spagetti...so abah dia bawak ler ke Pizza Giant...Alhamdulillah, habis makannyer. Dalam keta...aku dok tanya..ok along????...ok???? mana tak nyer, takut dia muntah balik. Sian lak kat dia...perut lapo tapi tak leh nak masuk..
Sampai umah..dalam dok kelam kabut nak mandi...nak bancuh susu anis...hubby lak kata Cik Din n Kak Ina datang...waaaaaaaa, aku dok bertuala jer ni...hahahhaa..jenuh2.
Malu weh!!! umah berselerak... Dia datang nak jeguk Ammar jer...tapi iyer ler kan...malu ler aku...hahahaha
Dalam2 dok bising mulut, baik gak hati Cik Din ni..hehehhe, tima kasih yer...kerana sudi datang jeguk anak2.
Balik jer dowang aku bawak lak Ammar g klinik ,, iyer ler tak kebah2. Makan ubat beli kat farmasi jer kat Wakaf Che Yeh ari tu...
Time anak2 sakit ler aku paling tak suka...bukan tak suka macam mana...aku sian kat dowang..makan tak lalu...dok diam ajer... maklum ler anak2 aku ni aktif bila datang sakit dok diam dan baring jer mula ler hati susah....
Ni baru Kak Ima sms..kata nyer badan Ammar dah kurang sikit panas, tapi still tak lalu makan..tadi aku bekalkan air kotak Teh Bunga biar sejuk sikit badan. Yang Anis pulak Ibu Ima nyer lata belasah jer apa yang ader...ermmmmm, mana ler badan tak melentik...hehehehe
Wokey ler....moga2 Ammar cepat sembuhnyer...hujung minggu ni kita nak balik kampung pulak...Ibu sayang Ammar dan Anis....biar Ibu demam jangan anak2 Ibu....susah hati Ibu tau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan