Isnin, 26 Julai 2010

Macam2 citer.......

Dah lama aku tak berblog kat umah, so dgn mood 'beruk' yg agak baik, aku cuba nak entry.... harap2 sempat ler aku nak citer2 sikit...maklumler disebab kan aku cuti ari ni...jd tak ler sibuk nak mengejar keje..hehhee

Cuti ???? weh, bukan saja suka2, entah ler kenapa ketumbit ni suka sgt kat aku, ni dah kali ke 5, tp sblm ni berjaya aku cantas, tapi kali ni aku tak sempat nak cantas sbb dia timbul dibawah kelopak mata.

Sakit tu, siap bengkak lagi mata. Tak kan aku nak g opis dgn bengkak mata sebelah.Malu ler weh!!! Ni semua gara2 dok skodeng anis n ammar membuang....ermmmmm, iyer ker ??????Dongeng tu , mcm kata Ammar.. Bila Nenek ( mak kepda pengasuh ) kata minum susu keluar janggut..huhuhu. Punya ler nak slow kan penyusuan.....tapi tak jalan. Ammar still dgn botol susunyer....ermmmmmm

Balik citer pasal ketumbit tadi....agak2 darah kotor kot...aku g Klinik tadi...Klinik berbayar, tapi aku mmg tak berapa nak berkenan klinik kat sini, baik bayar or FOC...smuanyer tak memenuhi jawapan yg aku perlukan....baik aku tenyeh jer bawang putih..huhuhuhu

Lantak ler, yg pasti sok aku leh ker g keje... Belum mengizinkan kot...
Anis lak demam tu.... risau gak aku tegok dia, belum pernah dia demam terus diam mcm skrg ni... selalunyer demam dia leh senyum n nyanyi lagi...ni diam jer...mgkin tekak luka ni...
Minggu lepas kan g Family Day kat Cherating....berapa byk minum air kolam...huhuhu

Dah ler kolam tu tak bertukar air....dok statik kat situ...bebudak mandi tau jer ler...kencing...ludah....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, geli aku... nak dilarang dah tegok bebudak lain mandi...tak makan saman punya....tau jer ler Ammar n Anis....pantang nampak air..tambah air kolam...huhuhuu

Ni rasanyer alamat aku cuti lagi la sok, nak ambik MC lagi, segan ler pulak....
Bila sebut MC, terpiker lak keje kat opis....alahai...payahnyer........ byk benda nak kena wat ni...barang2 yg baru sampai tak settle lagi... HUH!!!!!!! penat2......

Tak rehat rasanyer.....tiap2 minggu ader program....ni nak g Muar lagi.... Hati teringin..tapi.................entah ler tegok keadaan Anis mcm mana....

Setakat ni jer ler aku mgomel...nanti aku tambah jer dgn gambo masa Family Day.... Anis mcm tak selesa tu..

2 ulasan:

  1. nk wat mcm mne.. bkn kita yg mintak sakit tu dtg.. tp mmg akn wujud rs x selesa klu kita mc lelama.. aku pun sama..

    dh dpt cuti tu relax jer ler.. ambk kesempatan luangkan ms ngn ank2..

    BalasPadam