Rabu, 19 Oktober 2011

Lagi...lagi...citer pasal keje....

Alahai...penatnyer pala otak aku memikirkan pasal keje....waaaaaaaaaaaaaaaaaaa, byk benda yang perlu aku settle sebelum aku direhatkan selama 3 bln..hehehhehe, 3 bln beb!!!!! lama tu.... agak2 aku leh tahan ker dok umah 3 bln.....tak boleh aku bayangkan weh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berbalik pada kerje...ish2!!! dah last2 ni byk pulak benda yg belum settle...hehehhehe

Bak kata En Zainal dugaan dalam keje...hu3

Dugaan..dugaan gak tapi ni tahap kritikal...dah macam2 peel tegok....tukang karut pun ader....hahahhaha....

Aku bukan apa, saja nak ilang kan stress .... biar aku lak yang jadi tukang karut dalam 'umah' aku ni hah! Merebek jer kata org peyrock.... merebek sesowang tak per..org lain tak sakit telinga, ni kang merebek depan owang wat sakit ati jer....

Wokey ler....aku nak kemas2 dah nakbalik pun...lagi lama aku merebek lagi byk kedut muka aku....huahuahuahua.....tak kicah pun bak kata anis....muka tua janji hati mudaaaa.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan